Mijn reis naar China - Reisverslagen van Lars van de Bovenkamp - WaarBenJij.nu Mijn reis naar China - Reisverslagen van Lars van de Bovenkamp - WaarBenJij.nu
Mijn reis naar China

Hallo allemaal,

Op deze site staan de verhalen over mijn reis en stage in China.
Waarbij ik de eerste 6 weken stage zal gaan lopen op een bedrijf in Qingdao.
Dit is de grote stad die het dichts bij het bedrijf is.
Daarna zal ik nog 13 dagen gaan rondreizen door China.

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2014

De mooie stad Qingdao!

16 September 2014

Een indruk van het leven op de boerderij in China.

05 September 2014

Het begin van een lange reis naar China!
Lars

Ik ben Lars van de Bovenkamp Ik studeer dier en veehouderij op de HAS Hogeschool in 's-Hertogenbosch.

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4932

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 16 Oktober 2014

Mijn reis naar China

Landen bezocht: